me

me

Wednesday, July 21, 2010

kesedihan dan gigi palsu

im alone at the house..
mulalah dengar lagu2 yg meaningful to me.. 
semua lagu-lagu indon indonesian songs.. hehe
pasang kuat2..
biar mokcik garang belakang umah ni tension.
tulis nama dia besar2, nampak garang sket. heh
selalu tu saya yang tension dengar dia marah anak dia yang bernama muhd alif..
siap tau nama lagi, sebab dia membebel suara dia kuat.
macam kak rina. :p 
saya baik, tak pernah marah anak.
anak pun takde.. :)
takotnye nak beranak.. tidak!!! tak rela!!


suka lari topik okay?
patah balik patah balik.
saya sedih sangat2 dengar lagu2 neh.
nanti malam saya tulis entry tajuk2 lagu berkenaan.
bukan nak buat suspens la.
saya tak ingat tajuk...
kena tunggu kasih sayang balik, baru boleh tanya.. :)
takkan nak tanya mokcik garang belakang rumah plak.
kang kene marah kang. malu saya dibuatnye.
baca dengan nada dalam iklan pelekat gigi palsu tu k?
gigi palsu???? arrrrrggghhhhhhhhh jangan sebut!!

No comments:

Post a Comment