me

me

Wednesday, April 14, 2010

Elley Ada Blog!!!

this is my first ever blog entry.. yay! sangat baru in this world..
bajet macam bayi baru lahir la.. haha "bayi".. biasanya sebut baby kan..
so, welcome to my world.. feel free to read me, follow me, comment me, stalk me, marry me..
well, maybe not marry me.. over pulak..

so, semalam i bukak fb. fb is facebook.. as semua orang tahu kan.
tapi tak jugak, coach futsal saya tak tau.. haha..
anyway, i bukak and try to find my old friends from Diploma yang dah lost contact..
bukan taknak contact, tapi i lost my sim card and never replace it..
instead, i guna number baru..
so, i cari mia farris, my best friend in diploma..
i found her blog, n guess what, she put our picture in her blog..
i sangat sangat terharu.. i mean, seriously sangat.. almost nak cry..
i miss u mia!!

so now im creating my own blog. to all readers, (macam dah ade follower je kan),
sila read my blog every single day, 3 kali sehari.. okay? macam amik vitamin.. okay?
sebab i akan update always..

now nak cakap sikit about me.. the name is elley asya.. boleh panggil elley or cah..
obviously a gurl la, tengok nama la kan.. haha.. 23 years old. very active and talkative
at times, minum nescafe macam minum air kosong, macam 5x sehari. suka sukan so so much.

let me list what i like:

futsal
marathon
shopping
play dance game
nando's
ayam goreng mcD
black, white and red
tomyam (makanan harian, masak sendiri kat rumah ok)
leave it to lamas
keaping up with kardashians
kemas rumah every rabu, so sile dtg hari khamis ;)
makan setiap 2 jam, tapi im not overweight. diulangi, tidak..
at least, belum la..
hilary and avril
the L word series
paling suke tazz..

thats all for my first post.. (yay, i did it!) 
kagum dengan diri sendiri sebab amat buta IT. haha


No comments:

Post a Comment