me

me

Friday, April 30, 2010

My Funny Roommate

Here's a lil something about my soulmate roommate..


1) suka try baju, pastu tak jadi pakai pastu campak je dalam lemari..
pastu try lagi satu.. not working, pastu campak lagi dalam lemari..
pastu try lagi... u get the picture.. ulang 5x..
the best part ialah: dia xtau lipat baju....
so i yg lipat balik.. *sigh* nasib baik saya rajin.. hehehe


2) dia kesian saya lipat baju bertimbun, jadi cuba untuk tolong lipat..
sangat funny okay? sebab lipat sangat besar.. hehe..
tapi still sweet sebab nak tolong.. :)


3) suka tak bagi saya minum nescafe, pastu belikan anlene chocolate
demi kesihatan tulang belakang yang semakin terjejas dek kerana caffeine..


4) suka basuh pinggan - yela.. saya da masak, mesti la dia basuh pinggan.. hehe


5) tak suka jimmy membebel kat dalam diari af8 - so, dia akan mute kan sound, pastu saya tolong alih suara
and reka apa jimmy cakap.. benda ni adalah hiburan untuk wendy jugak.. hehe


6) suka bawak balik ikan masin and keropok and beras dari jauh - jauh=kelantan.. hehe
satu rumah suka ikan masin n kepok!!


7) suka nila baju putih - saya ingat time sekolah asrama je buat camni.. hehe


setakat ni saje.. time to sleep.. sian roommate tinggal sorang.. gud nite all..

No comments:

Post a Comment